mandag den 17. december 2012

//Munio - "Jeg forsvarer"


Munio


Munio er netop navnet på det danske smykke firma bag de bæredygtige smykker!
Munio betyder "jeg forsvarer" på latin, og dette er tanken bag deres bæredygtige smykker.
Fordi for hver gang der bliver købt et smykke fra Munio så bliver der plantet et træ i et tropisk skovområde!

Og kan man andet end at syntes godt om flotte smykke og bæredygtighed i ét og samme produkt?
-Nej vel?

Jeg har siden torsdag haft fornøjelsen af at have et af de fine Munio armbånd på!
-Og jeg har simpelthen fået så mange komplimenter for det fine armbånd!

Man kan kombinere, mixe og matche armbånd og perler som man vil! Selve armbåndet kan fåes i flere forskellige farve skind, og alle perlerne er i træ!
Dú kan derfor finde din helt egen personlige Munio Stil!


De fine smykker kan blandt andet købes hos Ørsnes guld & sølv i gravensgade, Aalborg, hvor det søde personale kan hjælpe dig med at finde din munio stil! :-)
Måske der kan nå og komme et ekstra ønske på ønskesedlen;-)?







Mit armbånd med sort læder og en lakeret træperle!

XOXO





Sponsoreret indlæg




Ingen kommentarer:

Send en kommentar