tirsdag den 21. august 2012

Marlies VS H&M

Marlies Dekkers...

Marlies Dekkers er lækkert undertøj, med deres "signatur" bh'er, som har en strop der er parallelt med skålen... Jeg syntes at de er suupeer fine, især at have på under en tee eller top hvor man lige kan se detaljen fra BH'en... 

Men, lige præcis når det kommer til undertøj, ak ja, så bliver jeg nok en smule nærig. Så eftersom Marlies Dekkers undertøj koster fra 500,- og opefter, så er det ikke blevet til mere end blot et ønske på min ønskeseddel:-)

Men, men, men...
Så kom det nye undertøj fra H&M, og deriblandt var der en sort BH, som ligner en Marlies Dekkers utrolig meget, og til blot 129,-... Ja, så den blev jeg da nødt til at eje! Og at eje den, lykkedes mig i dag! Jeg er super glad for den!

Her er lidt billeder af de to BH'er fra henholdsvis H&M og Marlies Dekkers... 

Bedøm selv hvad i syntes... 
-Jeg syntes at H&M har lavet et super godt alternativ, og til fornuftig pris!

ENJOY!

XOXO



Øverst er H&M's alternativ til BH'en fra Marlies Dekkers, som ses nedenfor! :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar