lørdag den 15. september 2012

WILD WILD WEST...

Hej søde jer!

Efter en uge med sygdom er jeg nu tilbage på bloggen igen... - så har jeg en masse der skal catches up på ;-)

En af de store tendenser vi kommer til at se hen over efteråret og vinteren i år er western temaet. 
Det kan være simpelt med en lille snor om halsen som Brigitte Bardot i filmen "Shalako", en denim skjorte, eller man kan gå all in og iføre sig en cool western inspireret skjorte til enten et skirt eller jeans, og med et par cool boots til. 

Jeg skal helt sikker investerer i en cool skjorte, som man både kan kombinere med skirt eller jeans!


______________________________________________________________


Simpel hvid skjorte med en snor bundet om ærmer og krave... Måske /Topshop/ fandt inspiration ved Brigitte Bardot?



Har du allerede en hvid skjorte hjemme i skabet, kan du lade dig inspirere af Brigitte Bardot, og binde en en sort snor om kraven for nemt at skabe et look inspireret af western!






Highstreet kæden /Zara/ har virkeligt fat i den lange ende når det handler om western looket! Alle tre støvler over er fra Zara! og alle er mega fine og ville klæ' min garderobe godt (efter min mening;-))


Det nye danske mærke /Allez Allez/ har også taget trenden til sig, og lavet denne cool denim skjorte.


Cool og anderledes jeans fra /Topshop/. -Til denne trend kan man næsten ikke komme udenom at have en eller flere denim ting i garderoben!


Igen, igen har /Zara/ lavet noget super cool inspireret af western looket! Man ser tydeligt referencen til trenden, også er den cool til både jeans og skirts! Måske jeg skulle købe den?


Anderledes og sej kjole, med cool western twist. Set på Asos, fra /House of holland/


Disse støvler SKULLE bare med i min lille western guide her! ork, det tror jeg er mit drømme item lige nu!! Støvlerne er fra /Isabell Marant/ set hos youheshe.com. De er i pony og ruskind og er virkeligt übercool! haps haps.. (Kan i fornemme min begejstring?)


_____________________________________________________________

Jeg har fundet lidt inspiration som jeg håber I kan bruge...
Hopper I også med på wild wild west trenden??

XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar