søndag den 15. juli 2012

Sommer i Skagen..

Nu er jeg landet i skagen, eller rettere, det gjorde jeg faktisk igår!... Vi startede ugen rigtig godt ud med lækker med, efterfulgt af en lille bytur! Der er bare noget over Skagen om sommeren, og måske især uge 29! Her er super god og dejlig stemning, ingen sure miner, bare sommer! Og heldigvis er solen kommet frem heroppe på toppen af Danmark! Dog med riiiigtig meget blæst!! Øv! Jeg valgte at den første aften i Skagen skulle være med et simpelt, men cool outfit.. Valgte en sort buksedragt, korte støvler og mine dejlige smykker fra Line&jo! Ikke det mest sommerlige outfit, men outfittet var efter vejret;-) her er lidt billeder fra igår inden vi tog ned på havnen og spiste lækker mad! Jeg håber at i nyder sommeren (måske lidt meget sagt, om det danske vejr!?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar