torsdag den 11. oktober 2012

Hats on the wall!


Hej piger!

Ville lige hurtigt dele dette med jer!
De sidste par dage er gået med at få ryttet op, samlet nyt skab og lavet det fint på mit værelse! Dette resulterede i, at bl.a. mine hatte fik en ny placering!
-Nemlig på væggen!

Før lå de på en hylde over mit tøjstativ, og jeg syns at det blev ved med at se rodet ud, selvom jeg lagde dem pænt! -hmmm!

-Derfor besluttede jeg mig igår for at jeg hurtigt ville slå et par søm i væggen, og hænge nogle hatte derpå! Det blev super fint, ifølge mig selv ihvertfald!

Det jeg brugte var:
3 søm (alt afhængig af hvor mange hatte der skal på)
hammer




Jeg slog sømmene i, der hvor jeg gerne ville have mine hatte op, det tog sådan ca 2 min!

og voila! 
Hats on the wall!



Vildt nemt, smart opbevaring og på samme tid dekorativt! jubiii!



Når nu hylden var tom, ja så kunne jeg jo lige sætte nogle af mine sko op på den! Dejligt dejligt!

Nu vil jeg snart smutte afsted til massage! ih og i morgen står den på frisør! 
-Masser af forkælelse! jeg klager ikke!

XOXO



Ingen kommentarer:

Send en kommentar