lørdag den 4. august 2012

Weekend postcard

Nyder I weekenden?
Jeg har været på arbejde i dag, og er nu landet hjemme ved min mor... Vi skal lave lækker salat, med blandt andet tiger rejer og avokado, og så skal vi selvfølgeligt hygge os og nyde det er weekend!
Har i været inde og se de lækre varer fra Alexander Wang, som jeg bloggede om forleden? Måske det skal bruges til en lørdag aften!

Her er lidt billeder af mit outfit i dag!
Er vild med nogle afslappede shorts også kombineret med en tee og skindjakke. I dag havde jeg sat støvler til, men ellers har jeg også sat sneakers til. Skindjakken gør lige at det ikke virker alt for "slap af"-agtigt - if you know what i mean!



Jakke/Zara, Tee/H&M, Tørklæde/Marc by Marc Jacobs, Shorts/Petit bateau, Støvler/Acne, Sunnies/Ray Ban


XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar